Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Algemeen

    1.1 Hoe kan ik contact opnemen met RS Trading?

    Administratie
    [email protected]

    U kunt hier terecht voor:
    - Aanpassen mail adres (voor bijvoorbeeld facturen).
    - Aanvragen van een kopie van een factuur.
    - Problemen met een factuur.
    - Problemen met betalingen.

    Verkoop / inkoop
    [email protected]
    +31 (0)416 334 009
    www.rstrading.nl

    U kunt hier terecht voor:
    - Het plaatsen van een bestelling
    - Vragen en/of opmerkingen m.b.t. uw bestelling
    - U wilt uw producten aan ons aanbieden (via mail).

    ICT / Marketing
    [email protected] (t.a.v. Nick de Laat)
    +31 6 38730919 (enkel WhatsApp)

    U kunt hier terecht voor:
    - Vragen m.b.t. uw webshop account en/of bestelling(en).
    - Vragen m.b.t. marketing gerelateerde zaken.
    - Vragen m.b.t. ICT gerelateerde zaken.
    - Vragen m.b.t. het installeren van TPMS software.

    TPMS Support
    [email protected] (t.a.v. Rob Brouwers)
    +31 (0)416 334 009

    U kunt hier terecht voor:
    - TPMS gerelateerde problemen, vragen en/of opmerkingen.  

    Algemene zaken
    [email protected]
    +31 (0)416 334 009

    U kunt hier terecht voor alle overige vragen.

    1.2 Ik ben al klant, kunnen jullie een account voor mij (aan)maken?

    In verband met de privacy wetgeving kunnen wij voor u geen account aanmaken.

    U kunt een account aanmaken op onze webshop via de knop 'Inloggen', en vervolgens drukt u op 'Account aanmaken'.

    Wij zullen uw account koppelen aan de juiste kortingsgroep nadat u het account aangemaakt heeft.

    1.3 Ik wil zakelijke klant worden

    Dat is zeker mogelijk.
    Wij adviseren u om een mail te sturen naar [email protected] met de volgende informatie:

    - Bedrijfsgegevens (incl. KvK en BTW nr.)
    - Mailadres voor facturatie.
    - Producten waarin u geïnteresseerd bent.
    - Eventueel meer informatie en/of speciale opmerkingen. 

    1.4 Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Het is mogelijk om uw bestelling te retourneren.
    Let wel op dat het product geen gebruikssporen bevat en/of niet beschadigd is.

    U kunt het product dat u wilt retourneren afsturen naar onderstaand adres:
    RS Trading
    Professor van 't Hoffweg 15
    5144NS Waalwijk
    Nederland

    Belangrijke informatie
    - Vermeld altijd een pakbon nummer, factuur nummer of klant nummer (dit mag ook op een blaadje geschreven worden, dat is geen probleem). Het gaat erom dat wij weten wie het retourneert. 
    - Reden van retour is niet noodzakelijk, maar wij vinden het wel fijn om te weten waarom u de producten retourneert. 
    - Bij ontvangst van de retournering zullen wij de producten bekijken, tellen en controleren.
    - Na ontvangst van de retournering zullen wij een creditnota aanmaken en verwerken (op basis van de situatie). 

    TPMS

    2.1 Wat betekent TPMS?

    TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) is een veiligheidssysteem dat in de jaren ’90 is ontwikkeld. Het TPMS waarschuwt de bestuurder van het voertuig wanneer de bandenspanning van een band te zacht wordt. Het systeem treedt in werking vanaf 0,5 bar. Wanneer er sprake is van een lekke band, zal de bestuurder hier dus tijdig over geïnformeerd worden, voordat er een gevaarlijke situatie ontstaat.

    Wij verkopen sensoren met een actief TPMS systeem. Het actieve TPMS maakt gebruik van druksensoren in de band. Deze TPMS-sensoren sturen via een FM-frequentie constant informatie over de bandenspanning en bandentemperatuur naar de computer. Het systeem kan al een lekke band herkennen als de auto stilstaat. Dit levert natuurlijk ook een positieve bijdrage aan het brandstofverbruik, de bandenslijtage en de verkeersveiligheid.

    2.2 Hoe update ik mijn TPMS systeem?

    CUB 
    - Op de hoofdpagina van onze website kunt u op de grote afbeelding bovenaan de pagina klikken om het stuurprogramma van CUB te downloaden.
    - Vervolgens selecteert en installeert u de juiste software.
    - Na het succesvol installeren van het stuurprogramma, koppelt u de CUB tool m.b.v. de bijgeleverde kabel aan uw PC.
    - Open het stuurprogramma en klik linksboven op de knop 'UPDATE'. 
    - Vervolgens zal het stuurprogramma de CUB tool updaten. 
    - Nadat de update klaar is, kunt u de tool loskoppelen. 

    DUO (zonder OBD)
    - Neem contact op met ons voor meer informatie. 
    - Wij zullen u de benodigde software toesturen en een uitleg geven.

    DUO (met OBD)
    - Bezoek www.duo-sensor.nl
    - Rechtsboven ziet u een knop 'OBD Update Software'.
    - Klik hierop en open de gedownloade software.
    - Vergeet niet om uw tool in update modus te zetten voordat u de tool koppelt aan uw PC m.b.v. bijgeleverde kabel.
    - Koppel de tool en update de tool via de gedownloade software.
    - Nadat de update klaar is, kunt u de tool loskoppelen.

    2.3 Hoe weet ik wanneer ik mijn CUB tool weer moet updaten?

    Wanneer er een nieuwe update uitkomt van CUB, zullen wij een mail rondsturen met alle benodigde informatie m.b.t. deze update. Dit betekent ook dat u de CUB tool weer kunt updaten naar de nieuwste versie.

    Krijgt u (nog) geen mail, maar wilt u deze wèl ontvangen?
    Neem dan a.u.b. contact met ons op. Wij zullen u toevoegen aan deze mailing lijst, zodat u in de toekomst wel een mail krijgt met deze informatie. 

    2.4 Kan ik ook voorgeprogrammeerde sensoren bestellen?

    Dat kan zeker. Op de product pagina van de sensoren ziet u rechtsboven een tekst vak.
    In dit tekst vak kunt u de auto gegevens (merk, model, bouwjaar) en/of het kenteken van de auto invullen.

    Wij zullen vervolgens zorgen dat de sensoren geprogrammeerd worden voor deze auto.

    Bouten & Moeren

    3.1 Welke wielbouten heb ik nodig?

    In dit geval gaan wij er vanuit dat alles origineel (O.E.M.) is.

    Met behulp van de website Wheel Size of een soortgelijke website, kunt u zoeken op basis van uw autogegevens.
    Vervolgens krijgt u te zien welke wielbouten (lug bolts) of wielmoeren (lug nuts) u nodig heeft.

     Voorbeeld: BMW 5 Serie 2016

    • Wheel Fasteners: Lug bolts
    • Thread Size: M14 x 1.25

    Dit betekent dat u wielbouten nodig heeft met een draad type van 14 x 1,25.
    De standaard lengte van een bout is in de meeste gevallen 27mm of 28mm lang.

    Wanneer u de bouten gaat monteren in combinatie met spacers oftewel spoorverbreders, dient u de dikte van de spacers (bijv. 20mm) bij de standaard lengte van de bout (~28mm) op te tellen. In dit geval komt u dan uit op een lengte van 48mm.

    U dient in dit geval dus bouten 14 x 1,25 x 48mm te bestellen voor deze BMW 5 serie. 

    LET OP
    - Bij het meten van de lengte van de wielbouten is het belangrijk om te weten dat u enkel de draadlengte moet meten; dus niet de totale lengte van de bout. 
    - De HEX oftewel KOP van een bout is in de meeste gevallen 17mm, maar het kan ook 19mm, 21mm, of 22mm zijn. Twijfelt u? Meet dan de kop van de bout in het wiel na, of neem contact met ons op. 

    3.2 Zijn alle bouten en moeren beschikbaar in het zwart en zilver?

    De meest gangbare bouten en moeren zijn zowel in het zilver/chroom als zwart verkrijgbaar.
    Uitzonderlijke maten zijn soms enkel in het zwart of zilver verkrijgbaar. 

    3.3 Ik heb 1 losse wielbout of wielmoer nodig, kan ik deze bij jullie kopen?

    Alle wielbouten en wielmoeren hebben een minimale afname van 10 stuks. 
    U kunt dus géén losse wielbout of wielmoer bestellen. 

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »